DumpStats voor Natte waslap

-93 +72 -165

Kudos

#286508 (Top 89.6509%)

Kudos/dag -0.02
Kudos/reaguursel -4.89
Meeste kudos op 1 reaguursel 33
Minste kudos op 1 reaguursel -72

19

Reaguursels

Reaguursels/dag 0
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 21.9
Reacties per reaguursel 1
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 19-12-2011
Eerste reactie op 19-12-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

33 kudos 2018-10-22 18:46:07 op Doei dikke BMW
Al VVS filmend stapvoets met het andere vee lekker filmend vanuit de bedrijfsbus en dan maar anti-BMW zijn omdat het een voor jou te dure auto is. Top.

7 kudos 2026-06-24 13:16:46 op Debieltje in Polo
Jij bent (ook) de debiel, ga dan rechts rijden droeftoeter.

6 kudos 2025-08-20 15:41:56 op Streamer sterft op beeld
Je moet het zo zien: als je op dit punt bent aangekomen dan ben je misschien gewoon af en moet je het opnieuw proberen.

3 kudos 2018-07-25 08:21:06 op Hee mama wacht op mij!
"Kat shakdera". En daar heeft de man natuurlijk helemaal gelijk in.

3 kudos 2025-08-30 09:59:48 op Klap op je postzegel
Grappig, toen ik dat zei dat zei bij een filmpje over afval op straat gooien werd m'n comment weggejorist. Sommige dingen mag je niet zeggen, pas op.

-1 kudos 2026-06-02 14:12:22 op Goeiemorgen
Je ziet jezelf al losgaan met je knuppel?

-9 kudos 2026-06-10 18:46:12 op Hulp voor Tim in Oekraïne
@kalebuurvrouw | 10-06-26 | 18:38: een natte waslap opereert wel dicht aan het front

-11 kudos 2025-12-15 13:37:53 op Limerick du jour
Aaaaaaaaaahahahaha wat fucking niet grappig. Jezus man, wat een niveau.

-45 kudos 2026-06-10 18:32:48 op Hulp voor Tim in Oekraïne
".. zit in een drone unit"
"Steun zouden kunnen leveren voor hem"

".... zijn motivatie om daar op 18 jarige leeftijd te gaan VECHTEN ..."

Man man man ... ga eens op twitter kijken wat voor helden het zijn, de drone operators. En dat noemen ze dan vechten.

En wat is dan z'n motivatie vraag ik me eigenlijk af. Ik vind het maar een trieste bedoeling allemaal.
En veel Oekraïners en Russen hebben geen keuze, die moeten daar vechten. En dan heb je daar Tim, die maar al te graag mee "vecht" ... en die zou ik dan steunen? Wat een wereld.
En min me maar naar -10000 maar kijk ook eens op X of op reddit hoe het er aan toe gaat. En bedenk dat ook de jonge Russen die daar vechten gewoon slachtoffer zijn van de geopolitie crap.

-72 kudos 2018-06-15 22:45:43 op Nederlandse motorrijder heeft schijt
Wat een trieste reacties en wat maken we ons toch zorgen om de medeweggebruiker. Zorg er maar voor dat je opa van 80 niet meer in de auto stapt ... Omdat je zelf de ballen niet hebt om wat spannends te doen (op je zolderkamer dumpert kijken, squash, etc. is niet zo spannend nee), wil niet zeggen dat de rest van Nederland niet van een beetje spanning houdt. En wat is het balen hè, met vrouw en kids thuis zitten en verplicht meekijken naar GTST. Het enige spannende is de vraag of je eronderuit komt zonder op de bank te hoeven slapen? Man man man (Rob Geus©), watjes.